یادداشت های تفصیلی در مورد طراحی سایت چیست - طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

به علاوه، مشتریان وفادار سرمایه‌های بسیار ارزشمندی برای کسب و کارها به شمار می‌روند. چرا که نه تنها خود به صورت مرتب خرید می‌کنند، بلکه برند و سایت را به دوستان و آشنایان خود هم معرفی خواهند کرد.

درباره ما: این صفحه جایی است که می‌توانید در آن داستان کسب‌ و کار خود را تعریف کنید و بگویید چرا کاربرانتان باید به شما توجه کنند.

برای ایجاد اولین نوشته خود به قسمت نوشته‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و روی گزینه “افزودن جدید” کلیک کنید. مطابق شکل زیر، روند ایجاد یک نوشته جدید دقیقا همانند ایجاد یک صفحه است که در بخش قبل به شما آموزش دادیم.

نکته مهمی که وجود دارد این است که بسیاری از افراد، با خرید قالب پولی و دست بردن در کدهای آن، قالب را در سایت‌های مختلف به صورت رایگان قرار می‌دهند.

چرا که قالب های وردپرسی، اکثراً ترجمه قالب های خارجی هستند و بنابراین چندان تطابقی با سایت های فارسی ندارند.

آیا بهینه سازی و سئو سایت برای فروشگاه اینترنتی هم انجام میشود؟ تمامی اصول سئو تکنیکال در طراحی سایت فروشگاهی اعمال میشود.

طراحی اختصاصی وب سایت من بر روی چه سیستمی انجام می‌شود؟

فروشگاه: این صفحه را زمانی باید بسازید که قصد دارید در سایت خود چیزی بفروشید.

طی سال های اخیر و شرایط موجود در دنیا به دلیل بیماری کرونا، تجربه ثابت کرد، کسب و کارهایی که فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین ندارند محکوم به شکست هستند. همچنین اگر فعالیت کسب و کار شما بر روی پلتفرم های دیگر مثل تلگرام و اینستاگرام و .

در واقع، در این نوع طراحی، تمرکز روی ارتباط و تعامل با کاربر است و پس از ثبت سفارش سایت فروشگاهی و در هنگام ساخت سایت رفتار مخاطب در نظر گرفته می‌شود تا به راحتی و آسانی بتواند با سایت ارتباط لازم را برقرار کند.

برای ایجاد یک برگه در وردپرس، به قسمت برگه‌ها در پیشخوان رفته و بر روی گزینه “افزودن جدید” کلیک می‌نمایید. بعد از انجام اینکار با صفحه مطابق شکل زیر روبه رو خواهید شد.

ورود رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ورود با رمز عبور یکبار مصرف

امکان نمایش زیرمحصولات، جستجو تخصصی محصولات و مقایسه کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در خدمات طراحی سایت اختصاصی به آن توجه کنید، این است که حتما از یک تیم حرفه‌ای کمک بگیرید تا سایت شما را به بهترین شیوه کدنویسی کنند. همچنین کدنویسی باید تمیز و بر اساس اصول سئو باشد.
می‌خواهم سایت داشته باشم طراحی یک سایت مخاطب پسند شما باید نیاز کاربران خود را بشناسید تا بتوانید یک سایت حرفه ای متناسب با نیاز آن ها طراحی کنید. طراحی وبسایت حرفه ای وبسایت که شما میخواهید طراحی کنید باید طبق اصول سئو و استاندارد های روز باشد.

برگه‌ها: برای ایجاد صفحه و زیر صفحه باید به این قسمت مراجعه کنید.

از طریق یک فرآیند یکپارچه، تیم ما اینجا کلیک کنید وب سایت را به هاست متصل می‌کند تا در فضای نت توسط همه قابل دیدن باشد.

فوتر سایت بهترین محل برای قرار دادن اطلاعات فنی و حقوقی سایت است. با قرار دادن این اطلاعات در فوتر می‌توانید به مخاطب اطمینان دهید که اطلاعات قرار داده شده صحت دارند و آن‌ها را از حقوق خود در قبال کپی رایت مطلع نمایید.

به همین خاطر، دست شما برای ایجاد تغییرات در سایت باز است.

پاپ آپ در دنیای سئو درست مانند یک شمشیر دو‌لبه عمل می‌کند! شمشیری که هم ‌می‌تواند باعث بهبود اوضاع سایت شود و هم می‌تواند کاربران را از...

وقتی با طراحی وب سایت تعاملی حس صمیمیت و تجربه خوبی در مخاطبان خود ایجاد می‌کنید، آن‌ها ناخودآگاه به شما وفادار شده و به اصطلاح نمک گیرتان خواهند شد.

فروشگاه: این صفحه را زمانی باید بسازید که قصد دارید شرکت طراحی سایت در سایت خود چیزی بفروشید.

جالب است بدانید اولین بعدی که در طراحی تعاملی سایت باید در نظر گرفت، ساختار کلمات است. کلمات و جملاتی که در سایت نوشته می‌شوند، به ویژه آن‌هایی که حتما مورد توجه کاربر قرار می‌گیرند، باید ساده، کوتاه و مشخص باشند.

کاربران: در این قسمت می‌توانید حساب‌های کاربری سایت‌تان را مدیریت کنید

برای ایجاد یک برگه لینک منبع در وردپرس، به قسمت برگه‌ها در پیشخوان رفته و بر روی گزینه “افزودن جدید” کلیک اینجا را بررسی کنید می‌نمایید. بعد از انجام اینکار با صفحه مطابق شکل زیر روبه رو خواهید شد.

شاید به جرات بتوان گفت مهم‌ترین فاکتور فوتر سایت شماره تماس پشتیبانی سایت است. اغلب افرادی که با سایت به مشکل خورده‌اند و یا نیاز به راهنمایی دارند به دنبال شماره تماسی هستند که بتواند با واحد پشتیبانی در ارتباط باشند. این شماره را یا در صفحه تماس با ما جستجو می‌کنند و یا مستقیماً به سراغ فورتر می‌آیند.

همانطور که میدانید وبسایت یک مرجع بسیار عالی برای شروع کسب و کار اینترنتی شما می باشد و شما می توانید با استفاده از وبسایت مشتریان بسیار زیادی را در تمام نقاط دنیا به سمت سایت خود هدایت نمایید.

برای انتخاب این حالت باید مطابق شکل زیر، به قسمت تنظیمات بخش پیوندهای یکتا رفته و گزینه “نام نوشته” را انتخاب کنید.

Report this wiki page